Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har nyss upptäckt att jag har poäng och jag undrar vad jag har dom till kan jag köpa prylar till dom(Nebbig kommer att klaga för att han tycker allt jag gör är onödigt eller dumt han har väl svarart något nedlåtande svar om ca 5 min)

Skrivet

Jag har nyss upptäckt att jag har poäng och jag undrar vad jag har dom till kan jag köpa prylar till dom(Nebbig kommer att klaga för att han tycker allt jag gör är onödigt eller dumt han har väl svarart något nedlåtande svar om ca 5 min)

är det nedlåtande att säga att detta ska vara i "poäng"-forumet?
Gäst Soffan
Skrivet

Poäng får du varje gång du skriver ett inlägg i forumen. Förutom i vissa som det förekommer mest spam. Men för ett vanligt inlägg för du 3 poäng och ett ämne är 2.

Med dessa poäng kan man göra för det första, köpa saker i Affären. Det tillhör såklart bara sidan och du kan inte beställa något som du får via posten. Du kan samla poäng genom att sätta in dom i ditt bankkonto som du har på Affär sidan.

Du kan också skicka poäng till andra som du känner. Detta är bra om det är någon tävling så kan du få/ge poäng från/till en annan.

Jag hoppas denna lilla genomgång gjorde det bra för dig.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...