Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 hur får man mystery ticket på pokemon fire red/laef green? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 fINNS DEN???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Du menar väl Mystery Gift? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 nä mystery ticket gör så man kommer till deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ja hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) kommer inte ihåg men har du klarat poké league!?? Redigerat 6 Oktober 2004 av golden mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 efter du klarat elit får så tror jag du skulle gå till en gubbe någon stans ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nä mystery ticket gör så man kommer till deoxys! Nähää!D e Aurora Ticket som gör så att man kommer te Deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 just ja mitt mine kommer tillbacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men på serebii står det att det är mystery ticket men det är väl bara för lugia och ho-oh hur får man auora ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 va!?jag andvände mystery ticket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 för deoxys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg