Ratiasu Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du måste ha gjort misstag golden mewtwo!För man kommer te Deoxys me Aurora Ticket!Om man vill komma te Lugia och Ho -Oh ska man ha MisticTicket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Gå in på www.serebii.com där stå nästan allt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Skriv en länk istälet..Har hört att man måste skriva in ett lösenord..går in i gamefaqs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 serebii är en skit bra sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jag vet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 men den där gubben som ni pratade om. vart finns den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vilken gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 vem är deoxys :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray zzor Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag älskar Serebii! Om man går in på pokemon.com och klickar på rutan "Catch deoxys" så får man veta exakt hur man ska göra! Det är rätt slött att ladda upp så jag rekomenderar att man måste ha bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 hehe.. ja har redan skrivit det i en tråd.. som jag gjorde.. sluta ställa alla frågor om Aurora ticket ö 8,9 mm.. ja har skrivit det i den tråden.. kolla där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg