Legend_gamer Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Hur kommer man til island4,5,6,7,8 och 9???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 menar du rainbow island!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 du skulle ööööö fråga golden mewtwo han har ju varvat det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) du skulle ööööö fråga golden mewtwo han har ju varvat det!!<_< du har ju också det <_< Redigerat 6 Oktober 2004 av golden mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ja men nu har jag det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nee du behöver ju 11 pokemon till!<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 4,5,6 &7 kan du nog komma till när du klarat E4. 8 och 9 är de där du fångar: 8, Lugia & Ho-oh, 9 fångar du Deoxys. Dit kommer du bara (hitills) med Nån fuskmaskin tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Nu är det för sent för jag är där..... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 hur kom du dit?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Det visset väll du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja men det var länge sen jag har fr på datan och jag ska ta nytt spel men hur kommer man dit!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 det är ju olagligt golden mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg