gogs Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 är det någon som har fusk eller tips till Runescape???? svara så fort ni kan för jag har brottom..... jag hoppas att jag får svar idag .. Hej då :medieval: Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Det finns fusk att man kan skicka in till en "skummis" eller att skriva in något i Chat meny. Men pågrund av det kan du bli avstängd och att du kanske inte kan starta en ny. Citera
Zingan Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 jag visste inte att man kunde fuska på runescape Citera
Black term Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Man kan inte fuska och det e väldugt svårt att hacka sej in i runescapes filer och lägga in fusk <_< Citera
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Det brukar väll inte gå att fuska i onlinespel? Citera
Black term Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 det går inte det e väldigt svårt först måste man lokera runescapes data bas sen måste man hacka in sej i den och sen vet jag inte mer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.