Gäst Hulk746 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jag har gjort en habbo klubb (inte hc) den som vill va med pm:ar till mig så säger jag den heliga koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 :blink: :blink: :blink: jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jo det är så här att jag ska göra ett rum på habbo och endast medlemmar får gå in dit och om man vill blir medlem så ska man lägga möbler i de rummet (om man vill) fast om man lägger möbler där så får man 50 poäng av mig om man lägger mycket möbler så får man 100 poäng och alla medlemmar får rättigheter till de rummet och får möblera om när dom vill om det kommer någon annan och knackar på så ska dom fråga vad han vill om han vill bli medlem så säger dom det till mig via pm så att jag kan se om han får vara med och blir det inget lyx rum så tar jag bort det. komihåg att det är gratis att bli medlem och man behöver inte lägga några möbler där bara om man vill ni får även fira någonting där om ni vill tex nån har vunnit på fotboll eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Är inte det komplott grejen som det stod något om i tidningarna? En grapp på 10 lyckades med att få telefonräkningar på 3000 spänn... Hur funkar det igentligen? Tyckte det lät rätt intressant... Jag kan fira att jag lyckades få en fraktur genom att rammla på foten på jumpan! Klantighetspriset går till mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 vill man bli medlem så pm:ar man till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 habbo suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag kanske =| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du har fått ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.