Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Själv har jag börjar få lite mer respekt för KoToR. Spelade det en stund igår der var rätt kul faktiskt.. Men även det som "Mellanmjölk" nämner Hitman 2 det är riktigt kul också faktiskt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 okej :huh: vi får se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du borde höra med Haggen eftersom han fick sitt Fable idag (tydligen) Och se om det är bra, Men jag antar att det är bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Idag ? Hur kan han fått det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag vet inte, Steezy säger det iaf.. Men jag vet inte om jag ska tro det eftersom dom får inte börja släppa spelet försten imorgonbitti.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) är det mycket ACTION i FABLE? Redigerat 7 Oktober 2004 av TRETRION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 är det mycket ACTION i FABLE? En del, tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 I fable använder man Magi och svärd och sånt, eller? @Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg