Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 :huh: det står attt jag inte är inloggad och att jag inte har rättigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 :huh: det står attt jag inte är inloggad och att jag inte har rättigheter det är för att medlemmar inte skall kunna lägga in grejjeri kalendern, det är bara admin som kan, eller om du inte kom in i kalendern så beror det tydligen på att admin har tagit bort det från medlemmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 För mig går det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Den är öppnad nu för alla medlemmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.