Halkatla Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Hjälp! Jag har klarat pokemonligan och då jag kom hem var tv på och en stor flygande pokemon som var röd var med, vart finns den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Hjälp! Jag har klarat pokemonligan och då jag kom hem var tv på och en stor flygande pokemon som var röd var med, vart finns den? :blink: Snälla, hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (Halkatla @ 06/10-2004 17:49:59) Hjälp! Jag har klarat pokemonligan och då jag kom hem var tv på och en stor flygande pokemon som var röd var med, vart finns den? :blink: Snälla, hjälp! :( Du oker runt över hela spelet ex:såm enteil ricko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Rusar runt? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ny fråga Vem är chimeko? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 finns ingen pokemon som heter det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Om ni vill veta vilka pokemon som fins,klica då HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 det finns ingen pokemon som heter chimeko<=< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Hjälp! Jag har klarat puckadmonligan och då jag kom hem var tv på och en stor flygande pokemon som var röd var med, vart finns den? :blink: åk på havet tills du möter den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Den dära jiraachi var jättesöt! :lol: Hur fångar man den? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du måste ha pokemon channel.Ation Replay,Game Shark,eller pokemon colloseum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ny fråga Vem är chimeko? Menar du inte Chimecho? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg