Nirvana freak Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) jag håller defenitivt med dig, Speedking Redigerat 12 Oktober 2004 av Nirvana freak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Vissa säger att Halo har dålig grafik och så NU!Trots att det släpptes för någor år sen.Hur kan man bara säga det ändå är spelet asläckert tycker jag fortfarande alltså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Vissa säger att Halo har dålig grafik och så NU!Trots att det släpptes för någor år sen.Hur kan man bara säga det ändå är spelet asläckert tycker jag fortfarande alltså! Jag tycker det är ett av världens snyggaste spel. Inte tekniskt, men allt är så väldesignat och atmosfären är enormt hög. Sen är det så bra "planet känsla" också, man får intrycket att man befinner sig på en ring eftersom man ser hela ringen när man är utomhus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 halo är skit bra men snälla sluta gör sånna här ONÖDIGA trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 har inte spelet men en kompis har det, det är väll rätt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg