Jimpa_93 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 kan man vara jedi??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) tror inte det, jag testade hos en kompis!! han fick det igår så han vet inte så mycket om det :unsure: :unsure: :mellow: Redigerat 6 Oktober 2004 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nej men man kan ha en jedi hjälte på sitt lag fast man kan ju gå runt och spränga up allt och alla i luften med atat mohahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag vet inte riktigt om man kan va Jedi jag tror inte det, jag prövade det för första gången hos en kompis idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 man kan inte det sa jag ju jag har det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 tack tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det skulle vara gaaanska orättvist om man skulle kunna vara det.. men jävligt roligt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 SW serierna suger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 xray holl tyst vi vill inte veta vad du tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Står det i reglerna att jag inte får säga vad jag tycker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 de finns faktiskt några bra starwars spel starwars rouge scouadron /kotor och såklart starwars battlefronts =D om du inte tycker om nån av de spelen är du dum i huvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 tre ord räcker STARWARS ÄGER ALLT Längtar som f*n tills jag har pengar att köpa fler böcker i Star Wars: Jedi Quest serien. :) Sen är ju star wars episode 5 världens bästa film någonsin också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg