helt on Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Som alla vetiga snubbar har jag ingen skärmsläckare. Slöar bara ner datorn.. Precis! Vad gör den för nytta? Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 den klassiska windows xp bilden... ork skaffa en annan... helt onödit... Citera
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Har en 3d svensk flagga som jag ritat i paint och andvänt som textur i skärmsläkaren "flygande 3d objekt". Citera
Night-Killer Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Som alla vetiga snubbar har jag ingen skärmsläckare. Slöar bara ner datorn.. Precis! Vad gör den för nytta? Håller med... Har ingen heller Citera
DanniQ Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har bara den gamla vanliga Flaffan med XP eller något :) Citera
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Huh? Skulle jag ha skärmsläckare, min keffa dator med 64 i minne ( :( ), tror ni den skulle palla en skärmsläckare, knappast, nog med att jag inte kan vara inne på MSN samtidigt som Mozilla (lol) :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.