Legend_gamer Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 Jag har redan en kod till öppningen av team rocket stället det är goldeen blabla. Men var får man den andra??? :o
Legend_gamer Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 :angry: Måste du alltid fråga så dumma frågor????? :angry: :angry: Goldeen needs log....något om du inte vetvar man får det andra så skriv inte! Svara om du/ni vet!
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 goldeen blabla!? Mycket onördigt ;) Men legend_gamer ska söka lite åt dig ;)
Legend_gamer Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 <_< Tack ;) Men jag gör också det för fullt.... :visslar: Fast jag har fått reda på att man ska till något ställe dom heter rain något på six islands..... <_<
Gäst golden mewtwo Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) :angry: Måste du alltid fråga så dumma frågor????? :angry: :angry: Goldeen needs log....något om du inte vetvar man får det andra så skriv inte! Svara om du/ni vet! det är ingen dum fråga!!!!! :angry: om jag inte frågar så vet jag ju inte vad han pratar om!!!!!! :angry: Redigerat 7 Oktober 2004 av golden mewtwo
Urbans filt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Gå till island six.Där finns svaret.Gå söder ut.Leta efter ruinen.Ha bralie översättningen frame.
Legend_gamer Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Mmmmm jag har redan gjort det nu. Fast första gågen fattade jag inte j´vad dom menade med cut! :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum:
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 <_< Tack ;) Men jag gör också det för fullt.... :visslar: Fast jag har fått reda på att man ska till något ställe dom heter rain något på six islands..... <_< dem heter rainbow island! <_<
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 men kan man värkligen ställa dumma frågor bara för att någon vet vad svaret är på en fråga som man ställer till den så brukar den oftast tycka att det är dumma frågor men det är det ju inte det är ju en fråga man vill veta!
Urbans filt Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 (golden mewtwo @ 09/10-2004 12:47:29) <_< Tack ;) Men jag gör också det för fullt.... :visslar: Fast jag har fått reda på att man ska till något ställe dom heter rain något på six islands..... <_< dem heter rainbow island! <_< Varför inte kalla den för six island?Den heter ju det på kartan.
Rekommendera inlägg