0014 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 undrar en sak hur såg båten ut jag mins inte att jag hade sprängt den men nu har jag varvat spelet det är bara en båt med en kanon och så har den typ horn...en vaktar Earth och Wind temple tex.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vaktar...står i vägen snarare...as-lätta att besegra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag tror att jag kommer ihåg att det kom ett sånt märke i havet när jag besegra en båt men vet inte om det var den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 undrar en sak hur såg båten ut jag mins inte att jag hade sprängt den men nu har jag varvat spelet menar du den stora guldiga eller den vanliga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 stora guldiga men behöver inte veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 den ser ut som en vanlig men den är guldig och dubbelt så stor och är farligare och svåare att döda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hakan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hur kommer man in i de huset på den lilla ön private oasis där finne 2:a triforce chart? hjälp???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Först så ska du ha ungefär 20 st. Joy Pedants och ge dem till läraren på ...du vet vilken ö det är.. D2 *Ähum.. alla glömmer saker och ting ibland* Och då komemr du att få en sak som du ska visa för "dörren" i huset på Private Oasis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Och så glömde jag...*igen* När du är där inne så ska det finnas en sak i taket som du ska använda Grappling Hook på, då kommer en eld att släckas och det är ett hål där som du ska ner i. Väl där nere så ska du använda Skull Hammer väldigt mycket och så ska du krypa också har jag för mig... men leta där nere så ska du finna det du letar efter ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hakan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom?? vad är det för nåt och vad är dom bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg