KazeN Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 till och börja med så hittar du alla triforce kartor dom hittar du med tingles karta sen ska du låta honom få chiffrera dina kartor eller vad det heter så du kan läsa dom. då vet du var triforce bitarna e. (I'm happy! har precis kommit till ganons tower men orka inte spela mera.. suttit o letat triforce bitar i flera timmar nu.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 hitar inte guldbåten om jag ser den sprängs den om 2 sec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Men då mååste det vara Piratskeppet, det försvinner om man kommer för nära och om man inte har Ghost Ship Chart :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 inte den båten en guied jag sett de stog att man skulle åka ttill den rutan som guldbåten är markerad på in-credible chart sen skulle man åka dit leta upp en guldig båt spränga den använda grapple hook å ta en triforcekarta men jag hittar inte båten på _________ /_/_/_/_/_/ /_/_/_/_/_/ /_/_/_/_/_/ /X/_/_/_/_/ /_/_/_/_/_/ det ställe där de står X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ok, nu ser jag båten, men det är ingen guldbåt. Det är en vanlig båt som skuter bomber på en :lol: Ingen guldbåt ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag hittar inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Vart är den jättestora bäckfisken som man ska hitta sen? den som har måsar runt sig? Och vad får man av honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaldioN Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Hur får man i gång kvarnen i windfall kan nån de =) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag hittar inget Men leta överallt där!! Han ska finnas där, sök igenom hela rutan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Hur får man i gång kvarnen i windfall kan nån de =) :D Ja, du ska klättra upp på en stege så att du kommer till ett inbuckling *eller vad vi kallar det* och det ska finnas en knapp där, du spelar så att vinden går åt ett håll *kommer inte ihåg vilket* och så ställer du dig på knappen, om det är rätt så börjar den att snurra om inte, inte snurra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 bläckfisken: man får dubbel magimätare (döda den genom att skjuta ögonen ;) kvarnen: vinden ska vara åt norr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ok, nu ser jag båten, men det är ingen guldbåt. Det är en vanlig båt som skuter bomber på en :lol: Ingen guldbåt ^_^ nej, precis...är det den som är guldbåten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg