0014 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 hur får man den kartan? finns det nån mening att kolla på stjärnorna på natten med killen i Windfall island....han sitter på en gång över den där skolan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 har du varit där 6 ruter nedanför dragon roost iland så finns de typ en tävlingssbana om du hoppar me lövet till andra sidan där gubben inte finns är det ett hål så ska du göra grejer där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Efter Earth templ så ska man gå till Wind tempel hur gör man det? Har hört någt om iron boots jag tror man ska ha dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Hur får man 500 rupee börsen ? ( Om den finns ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 har du varit där 6 ruter nedanför dragon roost iland så finns de typ en tävlingssbana om du hoppar me lövet till andra sidan där gubben inte finns är det ett hål så ska du göra grejer där är det under forest haven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Men hur ska man få längre magi mätare för jag har varit där men magin räcker inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 du ska döda en jätte bläckfisk nära "Two eyed reef" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Men hur kommer man in i wind tempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 du måste ha Iron boots på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Som man får på Is ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Hur får man 500 rupee börsen ? ( Om den finns ) man får den av nån fairy.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Hur får man Triforce-kartan från Spökskeppet? När Makar fastnar i buren i Wind Temple, hur får man ut honom? Ibland kan man se Orion (stjärnbilden) på himlen, har den nånting att göra med Orion-öarna? I kurragömma-leken på Windfall Island, vart gömmer sig Ivan (han med kepsen)? Hur många skattkartor finns det? Hur många Legendariska Bilder kan man få av fotografen? Hur många statyer finns det? Finns alla statyer kvar i version 2? -------------------- Tacksam för svar (på det mesta)! PM:a mig så kan jag få svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg