Gäst Golden Star Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 ska det komma en True Crime Movie?i spelet finns dt reklam för dt men vet inte om dt e sant? :rolleyes: :blink: Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Tror inte det skulle bli någon höjdare. Spelet går ju bara ut på att haffa bovar och sånt? Vad blir det i filmen? Exakt... Bara haffa bovar och rädda människor. Det är min åsikt iallafall. Citera
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 True Crime Film?...Snälla, gör det inte, Final Fantasy filmen var ju inte direkt en succe, så jag tror inte en True Crime film skulle vara bättre. Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 True Crime Film?...Snälla, gör det inte, Final Fantasy filmen var ju inte direkt en succe, så jag tror inte en True Crime film skulle vara bättre. Den final fantasy filmen var inte ens tagen från spelen.Längtar såklart efter FFVII: AC. Det kommer nog slå allt. Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 D har oxå pratats om att far cry ska få en film... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.