player Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 hej jag har hört att exploren normalt kan lägga av ett par gånger per år men min gör de flera gånger varenda dag, jag kör med xp, vad ska jag göra?? för det är väl inte bra att den lägger av så där mycke?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rilla Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 hm, vadå är det explorer.exe som stängs ner eller? Jag förstår inte riktigt. Men du kan ju surfa in på pchemma.se/com (inte riktigt säker) Och skriva i forumet där :) Där lär du få mer hjälp. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 gud vad många har problem med datorn!!!! :o :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 hej jag har hört att exploren normalt kan lägga av ett par gånger per år men min gör de flera gånger varenda dag, jag kör med xp, vad ska jag göra?? för det är väl inte bra att den lägger av så där mycke?? :( :rambo: sfdddij<d :D :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rilla Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Nej nu förstår jag noll :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vad? Bloodman, sluta spamma! jag vet inte riktigt vad ditt problem kan bero på..i värsta fall så får du ju formatera om datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 det kanske räcker med en liten defrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.