naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 BARCELONA OCH MALMÖ FF ÄR KLART BÄST OCH CHELSEA :cool: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag hejar på Real Madrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 förutom IFK som jag alltid kommer heja på så har jag på sistone börjat följa och heja på Olympique Lyonnais Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Man ska gilla 1 lag från varje sorts säsong t.ex La liga:Realmadrid Ueafa champions league:Juventus men jag avgudar juventus gilla dem från när jag var 4 år och när jag var 7-9 så fick jag min första Juventus tröja med DEL PIERO på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 själv e jag öisare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Hejar itne på nått lag:)... tycker alla e lika dåliga/bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 barcelona äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 barcelona o skellefteå aik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 machester united är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Mest Arsenal. I Allsvenskan: Elfsborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 http://www.bk.nu/bilder/klubbloggor/malmo.gif Di blåe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 lär dig krypa lär dig gå lär dig älska IFK !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.