Sharzor Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Håller inte på nått... alla blir så sur om man säger nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Allsvenskan:HAMMARBY!! Premier league:Newcastle o Fulham Em:sverige Vm:sverige La liga:Real madrid Italianska ligan:Milano Lobster Milan, inte Milano ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Sverige:Brage/Elfsborg Serie A:Inter La Liga:Barcelona Premier league:Aresenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Det är ''IFK GÖTEBORG''!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Alla kommer hata mig efter detta ! Italenska:Siena Svenska:Gif sundsvall Spanska:Racing Santander Engelska:Liverpool Norska:Vålerengen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 REAL MADRID E GRYMA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Själ är jag Djurgårdare och hejar inte på såna krislag som AIK... Men Rubarth är bra..... Manchester United äger fotbollsengland!!!!!!!!! Min syrra hejar på sopiga Arsenal!!! *Pucko* Juventus rockar loss med Zlatan!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Alla kommer hata mig efter detta ! Italenska:Siena Svenska:Gif sundsvall Spanska:Racing Santander Engelska:Liverpool Norska:Vålerengen Jag gillar inte dej i alla fall.......Juventus rockar som sagt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (Mic_93 @ 05/01-2005 21:46:27) Allsvenskan:HAMMARBY!! Premier league:Newcastle o Fulham Em:sverige Vm:sverige La liga:Real madrid Italianska ligan:Milano Lobster Milan, inte Milano ;) Jag håller med dej med Djurågården :) Men så här tycker jag om Milan: :evil: Som sagt Juventus äger!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 REAL MADRID E GRYMA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Det är bara RAul som rockar!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Älskar dii blå :P Malmö FF alltså f*n heller!!!!Djurgården äger!!! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vad håller du på med???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.