Hoppa till innehåll

Harry Potter O Fången Från Azkaban...


Puff-Ko

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...
  • 7 månader senare...
  • 6 månader senare...

E det ett kul spel...

 

Jag kan inte tro det.

 

Jag har hittat alla kort

Om jag minns rätt så fanns det ett runt ett hörn när man svänger vid en carpe retractumsak tillbaka mot en kista (det står en kista synlig, sen är det en vägg och sen är det en kista med ett trollkarskort, ett nästan vid början där man skuter Depulso på en staty, ett ska man svänga vid en sparar bok och skuta carpe retractum tre gånger och sen depolso tre gånger på en staty, ett får du i rummet där det finns en staty som du kan skuta på fyra gånger, fjärde gången för du kortet och det sista finns i ett hörn där man skuter depulso på båda statyerna och backar och använder carpe retractum för att komma upp och så öppnar du en kista.

 

Hoppas detta kommer till hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har fastnat i spelet... Ni vet Rons utmaning..?? Hittar inta alla vampyrkorten... Kan nån berätta var alla finns??? har hittat alla utom ett... Skulle bli väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig

 

 

hallo!! Sitter i samma sits själv!! :( Har även problem med där vid vispande trädet. Hittar ej alla låsen där häller ( där man ska rädda ron)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...