Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag tycker att det verkar jävligt bra! :lol: jepp!! äger... KOMMER DET INTE SISTA KVARTALET 2004 ENILGT NINTENDO MAGAZINE LR HAR JA FEL?? snygg ava mem!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 isåfall bör du gå till nintendo magazine och kräva pengarna tillbaka för de har ungefär ett år fel i sin beräkning tycker grafiken passar bättre för det här spelet cel-shading passade för tww medans gammal hederlig polygongrafik passar för detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (Ph0EniX @ 08/10-2004 18:30:12) Jag tycker att det verkar jävligt bra! :lol: jepp!! äger... KOMMER DET INTE SISTA KVARTALET 2004 ENILGT NINTENDO MAGAZINE LR HAR JA FEL?? snygg ava mem!!! :D det kommer om ett år..spelet kan ju inte komma flera månader innan ens demot är färdigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 OJ vad jag yra sory boys!! :blink: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) OJ vad jag yra sory boys!! :blink: :(det gör inget,det är många som inte vet när det kommer Redigerat 8 Oktober 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 oklängtar iaf! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag ska lungt köpa det nya zeldat som kommer om ett år :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jepp lungt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Är ztww kul har aldrig spelat det är det värt att köpa det är ju så j*vla dyrt även fast det har vart ute rätt länge kommer det inte på players choice så att det blir några hundra billigare kommer det nya zelda att ha samma halvfula men endå roliga grafik som ztww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 priset spelar ingen rollseplet spelar roll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 har man en månads peng på 200 kr tardet 3 månader ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jupp jag har 100 ;) men är nöjd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg