Paradox Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kör Photoshop CS såklart, varför köra gamla program när det finns nya? Jag har provat cs men eftersom jag har vant mig med 7.0 så vart det svårare att använda cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag har köpt photoshop 6.0 det suger tycker jag iallafall nej det är bra du tycker det suger för att det är Advancerat träna på det så lär du dig jag var som dig jag trodde det var enkelt som Paint men det var svårt men efter började jag lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 tja alla ava makers använder ni ver cs eller 7.0 och hur gör ni dom där coola texterna :cool: det flesta använder photoshop tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (Rexx @ 08/10-2004 21:34:32) tja alla ava makers använder ni ver cs eller 7.0 och hur gör ni dom där coola texterna :cool: det flesta använder photoshop tror jag han menar vilken sorts Photoshop ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har photoshop cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.