Hoppa till innehåll

Zelda Majoras Mask

Kim

Rekommendera inlägg

På den första dagen klockan 14.00 ska du stå vid disken på Stock Pot inn och se brevbäraren komma med ett brev till Anju. Sen ska du ta på dig Kafei´s mask och prata med henne. Följ sedan de instruktioner du får av henne.

På andra dagen ska du vara vid Laundry pool klockan 14.00 när brevbäraren kommer med Anjus brev till Kafei. När Kafei går ut går du in och sen pratar du med honom. Följ instruktionerna.

På tredje dagen ska du gå in i Kafeis hus klockan 13.00 och där träffar du ägaren till Curiosity shop och pratar med honom. Av honom får du ett expressbrev till Kafei´s mamma. Antingen lämnar du det till brevbäraren och följer efter honom till Milk bar och då får du Postmans hat eller så lämnar du det direkt till henne på Milk bar och får Chateau romani.

SEn har du bråttom att varpa dig till Ikana canyon och springa mot Sakus hideout och möta Kafei utanför klockan 18.30. Ni springer tillsammans in i hideout och där ska ni samspela för att få ut Suns mask. När Kafei sprungit iväg med masken går du till Anjus rum på Stock pot inn och väntar där tills Kafei kommer. Det är nästan slut på tiden när han äntligen kommer så håll ut. Sen får du Couples mask.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har snart klarat stone temple jag kommer slåss mot iron knockles man han e jobbig tar ju 4 å fyta och slår X2 <_<

jag kommer in i pirates fortress för jag råka simma in i väggarna med dö skallar jag visste inte vad man skulle göra först

Redigerat av Kim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...