nebbig Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Och så ska man som sagt ha Mach Bike... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scrren Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag är också 9 år fast e bra på spelen och hade äkta chansen att hoppa över klass my name is matte proffs......................... fånga ej rayquaza först gör fusken till ho-oh för att få ho-oh måste du göra fusken åsen fånga rayquaza............................................. om du vill veta fusken så är det bara att seja till :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Okej,kan du ett fusk,på R/S,så är du bättre än japanerna som gjorde spelet.... Bäst i SKOLAN på Pokémon glömde jag i förra inlägget. Redigerat 5 November 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fille lille Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 I min klass är det svårt att vara värst på pokemon det finns massor med pokemon nördar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst luke Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 inte i min!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg