Gäst henke37 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) Efter vist missbruk av kalendern har jag skrivit instruktioner: Skriv ett ämnes namn som är tydligt(om ett spel släps, skriv till vad). Andvänd rätt typ(privat/publik). Gör inga flerdagars händelser om händelsen inte har flera dagar. Andvänd återkommande för sån't som julafton och midsommar(men inte påsk och annat som rör på sig). Ställ in slutdatumet rätt om det inte är en enskildhändelse. Tack på förhand! Redigerat 10 Oktober 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Lite fel: Vist? Släps? Sån't? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Fyll gärna på tråden med tips och sånt man skall göra. Men skriv inte samma sak flera gånger och kommentera absolut inte tipsen i tråden. Den som kommenterar eller snackar om annat kan vänta sig en varning. - Tråd klistrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 (redigerat) Alla fuska's regler gäller där också ;) Och reglerna kan ni hitta HÄR Redigerat 11 Oktober 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vadå kalender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 http://forum.fuska.se/index.php?act=calendar kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ska man skriva om ett spel som snart ska släppas..ifall man ska det vill jag skriva om paper mario 2 och om man inte ska så skriver jag inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hittar ni något olämpligt pm:a admin, så fixar han det när han får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oobin Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 http://forum.fuska.se/index.php?act=calendar kolla där. :rambo: kan du fusk till desert combat som ingen annan vet om :rambo: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Varför undrar du det? Och nej det kan jag inte, men jag kan ta reda på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oobin Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 oki, jag vill ha det inom en vecka om du kan skafa det då så e du snäll :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Vilken konsoll ska du ha fusken till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.