DanniQ Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2004 Character.. Din gubbe. okej, hur gör man en ny gubbe? Citera
pollenallergi Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Skrivet 14 Oktober 2004 Loggar in på din account och väljer "Create new character". Citera
DanniQ Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 Vad ska man säga för att sälja/köpa saker? För det gick inte.. Citera
Gaketi Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) Citera
Wiking Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) Har en lvl 60 elite.. skills: 87/84... värld:Antica eq: Golden armor, klegs, steel boots, royal helmet, vamp shield, aol, boots of haste M.m... Hade Eplate mm o sånt innan men en av mina chars blev hackade o loosa allt =/ Citera
Gaketi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Skrivet 17 Oktober 2004 (Wiking @ 17/10-2004 01:52:42) Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) Har en lvl 60 elite.. skills: 87/84... värld:Antica eq: Golden armor, klegs, steel boots, royal helmet, vamp shield, aol, boots of haste M.m... Hade Eplate mm o sånt innan men en av mina chars blev hackade o loosa allt =/ Inte särkilt svårt att tro på,eftersom Antica har så jäkla låga priser..Typ 20k för BoH >.< Citera
Wiking Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 (Gaketi @ 17/10-2004 09:06:54) (Wiking @ 17/10-2004 01:52:42) Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) Har en lvl 60 elite.. skills: 87/84... värld:Antica eq: Golden armor, klegs, steel boots, royal helmet, vamp shield, aol, boots of haste M.m... Hade Eplate mm o sånt innan men en av mina chars blev hackade o loosa allt =/ Inte särkilt svårt att tro på,eftersom Antica har så jäkla låga priser.. Typ 20k för BoH >.< Hehe, inte riktigt.. du kan lätt lägga till d dubbla på boh iaf.. Men ok, lite semi-rares e billiga, men få tag i lite mer rares då? SoV=2.5 mille, HoTs=1.4 mille Great shield= 4 mille+ Varför nöja sej me en sketen demon shield/mastermind när man kan få lite fetare saker? Antica har dem fetaste raresen som finns. Sett Ss's Från AFT's Exhebition? Där kan du få se riktig eq.. Många av dem nya quest items t.ex Bright sword e från Antica(Lightbringer ägde brightswordet så som många andra rares) Tycker det är fel när man klankar ner på antica's priser, man får ju oxå tänka på att servern funnits sen -97 :evil: Citera
pollenallergi Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) <_< Asså, om det inte passar kan du dra.. Inte mitt fel att du nördar 24:7. Citera
Jellyfish Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Alltså,nån här som inte är newbie? :P Tul~,Du behöver inte svara,vet redan hur mycket du suger ;) NU är vi snälla, annars blir jag elak. Okej? Citera
Wiking Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Skrivet 22 Oktober 2004 Jag e aldrig snäll på tibia :evil: men här så :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.