Gäst luke Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 hur hittar man han i safir?vem är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 man kan hitta shiny på alla förutom röd,blå å gul man kan visst hitta shiny på dem ljug inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Japp jag parade en s nidoking och en s nidoqueen så vart det en s nidoran S=shiny Du ljuger! Man kan INTE få ett egg om man lägger in en Nidoking och en Nidoqueen på dagiset!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 hur hittar man han i safir?vem är han? Du har missuppfattat en liten sak.Shiny är ingen person,utan en Pokémon som inte har sin rätta färg.Var 8314 vilda man möter är Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Allså hur vet du att man inte kan para ihop en s nidoking och en s nidoqueen så bli ungen((Eller hur man ska säga)) en shiny??? Och d e inte så att man kan hitta en shiny efter hur många vilda pkm man ha mött!Hoppas ni kan fatta d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 man kan hitta schiny när som helst den första pokemone man fångar kan vara en schiny är det nån som har det sä pma mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Allså hur vet du att man inte kan para ihop en s nidoking och en s nidoqueen så bli ungen((Eller hur man ska säga)) en shiny??? Och d e inte så att man kan hitta en shiny efter hur många vilda pkm man ha mött!Hoppas ni kan fatta d! Det går inte och para en Nidoking och nidoqueen och få ett egg.Jag hat kollat i en guide bok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Kollade nyss i serebii och d stod att Nidoqueen can't breed... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Min lillasyster fångade en guldig carterpie som när den utvecklades blev en röd puppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 D e en Shiny pkm... Men d borde va 50% att man få en Shiny pkm när man lägger en Shiny pkm och en annan vanlig((Icke Shiny)) i Dagiset... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ja, och 10% på att man får en shiny om man lägger in två ''vanliga''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ok då vet jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg