Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Kommer DS kosta 1500 bara :blink: Då ska jag kanske välja mig till den och vänta 1-2 år tills PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Mmm.. 5000 är lite väl mkt, men iaf, jag tror att den inte kommer kosta så mkt, gissar på 3000-3500. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag har 4 konsoller .. Nintendo 64, Gameboy Advance SP, PlayStation och PlayStation 2 . Hur många spel ? Räkna :) Nintendo 64 : (Jag har inte alla i huvudet, det är på mitt sommarland, så jag skriver de flesta) Zelda: Ocarina of Time Zelda: Majoras Mask Airboarder 64 Pilot Wings Super star soccer 64 Super Star soccer 98 Super star soccer 2000 Fifa 98 Tarzan Mario Party Mario Kart James Bond: Golden Eye Mario Tennis Mario Golf Banjo Kazooie Banjo Tooie Jet Force Gemini Pokemon Stadium Super smash bros Aero Gauge Jag har lite fler, men jag kommer alltså inte ihåg alla .. Gameboy Advance SP: James Bond: Everything or Nothing Super Mario Bros 3 PlayStation: Crash Bandicoot: Warped Crash Bash Harry Potter och de vises sten Tekken 3 Crash Team Racing Kanske var något mer som ligger nånstans .. Men jag vet inte .. PlayStation 2 : Sonic Heroes Baldur's Gate: Dark Alliance Baldur's Gate Dark Alliance 2 Rathcet and Clank: Locked And Loaded Ratchet And Clank 2: Going Commando Jak and Daxter: The Precursor Legacy Jak II: Renegade Sagan om De två tornen Sagan om Konungens återkomst Spider Man 2 Dark Chronicle Kingdom Hearts Soul Callibur II Och nej, jag ska inte köpa NDS eller vad det hette :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) 0017 kolla detta http://www.serebii.net/dash/ och detta http://www.serebii.net/mysteriousdungeon/h.../diamondpearl/# längtar så te ds Redigerat 27 Oktober 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Kolla i spelbutiken fastställda datum på DS OCH PSP OCH psp kommer kosta 2000 kr och N DS 1450 KR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 ska klart skaffa ds.har tre konsoller om man räknar med game boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 tss.. Det blir min typ 6te om man räknar med pstwo jag eventuellt får till jul.. eller fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg