Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 På pokemon ruby/sapphire vet ni väl att det finns några streck eller vad man nu ska säga som man bara kan cykla på! Men jag kan inte komma på dom sträcken som finns där ovanför! HUr gör man om ni nu föstår vad jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAFAN Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 tryck A + upp :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 om du menar streken som e vita så måstedu ha acro bike. håll i b så du står på 1 hjul. sen tryck snabbt start och klicka på options gå ut från options och ta bort menun och tryck snabbt upp om man ska upp så du hopapr på en liten streck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vet ni några ställen där man kan hitta sträck? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 mellan fortree town eller ahh skogs byn och berry master. finns några annars skogs byn och lilycove finns det. leta bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 På pokemon ruby/sapphire vet ni väl att det finns några streck eller vad man nu ska säga som man bara kan cykla på! Men jag kan inte komma på dom sträcken som finns där ovanför! HUr gör man om ni nu föstår vad jag menar! :!: :!: :!: Du ska bara trycka b up så kommer du att hoppa så slipper du krångla med en massa options och grejs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur får man rayquaza????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur får man rayquaza????????????????? sebbe?det är inte det här ämnet men gå in på www.serebii.net och gå in på "legendaries" i ruby and sapphire så finns det infomation om alla pokemons som är legendariska och det är lika på psypoke. hej-svejs! :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur får man rayquaza????????????????? sebbe?det är inte det här ämnet men gå in på www.serebii.net och gå in på "legendaries" i ruby and sapphire så finns det infomation om alla pokemons som är legendariska och det är lika på psypoke. hej-svejs! :P :P :P Och sidan till Psypoke är www.psypoke.org! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur får man rayquaza????????????????? sebbe serebii är bäst av dom två jag rekommenderar den! fast psypoke har lite mer detaljer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg