Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ÄR det VÄRT att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Nja jag tycker inte de men min lillebrossa ( 10 år ) gillade de men inte nu längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ok ska nog ej köpa dety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vadå vad är K H kingdom hearts?!?!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 K H äger!! det är jätte bra!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag har spelat Kingdom Hearts i flera år och fortfarande inte tröttnat på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det mest fantastiska RPG spelet som finns :D Diggar ju FF och KH är ju otroligt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Väldigt bra köp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg