Bullaregott Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 HEJ igen... jag har några frågor !!!!!! 1. vilket är det allra snyggaste xbox spelet med snyggast grafik? 2. vad finns det för vapen i NInja Gaiden och i Fable? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Snyggast åå Snyggast men halo är grymmt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 1. Jag tycker Burnout 3 är väldigt snyggt även Fable har snygg grafik men Burnout 3 har nog bättre 2. NinjaGaidens vapen vet jag inte alla så det får du typ fråga Pippo eller nån annan. Fable har ett så att det finns longsword, katana, cleaver, axe, pickhammer, greathammer, greataxe, greatsword, greatmace, longbow, crossbow. Plus att alla vapen har olika avdelningar. Närstrids avdelningar: Iron, steel, obsidian och master. långstrid: yew, oak och ebony. Det finns tex steel longsword, iron axe, ebony longbow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ninja Gaiden vapnen är följande: DRAGON SWORD/TRUE DRAGON SWORD, NUNCHAKU, VIGOORIAN FLAIL WAR HAMMER, DABILAHRO, SPEAR GUN WOODEN SWORD/UNLABORED FLAWLESSNESS, KITETSU, PLASMA SABER LUNAR, DARK DRAGON BLADE, SHURIKENS, INCENDIARY SHURIKEN WINDMILL SHURIKEN, BOW/STRONGBOW, APFSDS CORES, EXPLOSIVE ARROWS här har du alla. sorry Caps Lock :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 japp fable har typ alla vapen som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 japp fable har typ alla vapen som finns det var ett onödigt inlägg. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Halo 2 kommer väl ha snyggast grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tengel Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag håller nog med xray här åvan enligt för hands visningarna på h2 så slår det de flästa xbox spelen i grafik....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 just nu är det väl typ ng eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_D Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 har PC eller XBOX bättre grafik??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Pc har nog bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja iallafall på nya spelen men xbox har väl bäst av alla consolerna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg