Naruto Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det är nåt fel med bilden... (alltså inte själva bilden men när du ladda upp det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jag ser bara halva huvudet..... Verkar som att ingen tycker att min bild blev bra.....får teckna hundar för tillfället då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Den blev rätt snygg, börja rita mäniskor också! Så kan du både och lika bra sen xD Du kan väl inte göra en serie med bara hundar? Eller kan du det...? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Det är lättare att teckna serier med hundar (tycker jag) än med männsikor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jaja, men jag tänkte mer på handlingen och karaktärerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Ännu en bild..mycket mysko...hadde inget att göra... Klicka Inte Ett pervo har bara tagit lite bilder, så har jag hittat på vad tjejerna sa till sina kompisar sen där efter... Redigerat 20 April 2005 av Kurojaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Tjusigt gjort ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Ännu en bild.... Bild Redigerat 22 April 2005 av Kurojaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Riktigt fina bilder men kan du säga vad som är hemligheten hur du ritar så bra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hemligheten är Övning^^ Hag tecknat rätt så länge....började att teckna hundar för några månade sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 En av mina klasskamrater är jättebra på att rita hundar! :) Han e asgrymm!!Han e också grymm på hästar! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 dom e ju asfina! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.