Theodor! Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag slutade med habbo för ett litet tag sen. Det var så dåligt så jag sluta. Nån mer som har slutat på habbo? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Slutade för lääänge sen men jag vet ej varför, jag och mina kompisar var grova hycklare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja med spelar runescape nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Spelar Ragnarok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Spelade det i 10 minuter..under den tiden lurade jag många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Eeh.. :blink: habbo Suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Habbo har aldrig varit intressant... värre en döden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har slutat att spela på Habbo. Och! Döden är inte farligt :D Man åter föds senare ändå. fast i en annan kropp. (Är inte kristen eller tror på gud eller sånt Sk*t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag spelar habbo ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hahah, det enda som var kul på Habbo Hotel var att bli bannad och sen använda unban-programmet så att man kunde bli bannad igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hahah, det enda som var kul på Habbo Hotel var att bli bannad och sen använda unban-programmet så att man kunde bli bannad igen! Är det skoj? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 habbo hotel hmm jag hatar alla er hycklare j*vla töntar j*vla oupfostrade skit ungar ni skäl andras pengar och sånt.grrrr.jag slutade för 1 månad sen för att det är rena rånet.om man blir hycklad får man knappast hjälp.spelar aldrig i webbspel längre.jag tror på gud är muslim asså vår gud varför inte tro på gud det är i alla fall bättre att man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.