sm017 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 hur gör jag när jag har varit hos hogsmead jag ska till sovsalen men dörren till tjocka damens korridor är låst då ska jag gå till norra flygeln där är det troll hur gör jag :huh: :o ;) HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 du skulle hämtat en grejj innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sm017 Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vadå för grej ochföresten jag har klarat det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde999 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 du ska vara ron och så ska du leta efter stinkbomber i hyllorna sen ska du kasta dom nära trollet och då går trollet dit sen springer du förbitrollet och sen så håller du på så där tack för mig B) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 du ska vara ron och så ska du leta efter stinkbomber i hyllorna sen ska du kasta dom nära trollet och då går trollet dit sen springer du förbitrollet och sen så håller du på så där tack för mig B) :bah: mm...kan vara svårt...särskilt första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Var är stink bomberna? I vilka hyllor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Var är stink bomberna? I vilka hyllor? de kan vara i bokhyllor i studieområden...i korridoren till fred och george...utanför elevhemmet...överallt faktiskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg