Scones Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag har en gameshark, det är en grej du stoppar in i ditt gameboy och skriver sedan ditt den koden du vill ha sedan aktiverar den fusket åt dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Man använder den i alla konsoller. Inta bara GB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag har gameshark till banka bulle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Man använder den i alla konsoller. Inta bara GB. Den ser olika ut beroende på vilken konsoll man sätter in den i. Jag har gameshark till banka bulle. Kan du lägga av med det där falska spelet, visa en bild på det för su har väl en kamera? Och föresten kan man inte ha en Gameshark till ett spel utan en konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag tror att man sätter in ett gameshark i stället för spelet sen så sätter man Spelet i Gamesharket...om ni fattar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 då borde gamesherk vara en slags apparat med 2 hål och en massa knappar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag tänker att det likanar ett transfer pak...om ni fattar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 exact så här ser den ut spelet i här http://www.homesteadsibe.com/homesteadstore/images/N64GameSharkPro.gif den här delen i N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vart ska kasetten vara???? högst upp eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja högst upp så här används den http://images.google.se/images?q=tbn:JxorkDG1dfkC:www.z64planet.com/zelda5/gsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha....så såg det ut....jag tänkte att det nästan såg ut så där..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 åh.. jag skulle vilja ha en sån där... så att jag kunde få veta vissa saker till vissa n64 spel, så man kunde kolla om det var nåt man missat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg