Quicksilver Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) är det värt att köpa ps2 skriv vad som e bätre jämfört med GC-XBOX Redigerat 9 Oktober 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 PS2 har inbyggd DVD det har inte GC eller X-boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 (redigerat) roligare spel och bättre kontroller till ps2. de gammla kontrollerna finns ju inte kvar till xbox Redigerat 20 Oktober 2004 av cool_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det finns mycket mer spel till PS2, inbyggd DVD, och kontrollerna är ju bara dom skönaste av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 PS2 har inbyggd DVD det har inte GC eller X-boxen. Skojar du eller ? X-box har visst inbyggd DVD, det är den som har bäst DVD . X-box har en enormt fin grafik och är mycket bra på kvalitéts sidan . Den har ju fina spel också .. GameCube har ju många klassiker som du kanske vet, Mario och Zelda, otroligt fina serier, men jag tycker du ska köpa PlayStation2, pga spelutubdet .. PlayStation 2 har inte bäst grafik .. Inte bäst DVD, men nåt ini helsike bra spelutubud ! Ta Grand Theft Auto tex, hur bra är inte det egentligen ? Ratchet and Clank, Jak And Daxter, de finns hur många klassiker som helst ! Jag gillar PlayStation 2 därför att de har så fina spel och roliga spel . Det är det viktigaste för mig . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 När man spelar så märks det inte så mycket att xbox har lite bättre grafik och sånt, men det står på papperet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 playstation är mycket bättre, den har inbyggd dvd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 just dt, det är bara att köra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (Joy @ 11/10-2004 16:15:38) PS2 har inbyggd DVD det har inte GC eller X-boxen. Skojar du eller ? X-box har visst inbyggd DVD, det är den som har bäst DVD . X-box har en enormt fin grafik och är mycket bra på kvalitéts sidan . Den har ju fina spel också .. GameCube har ju många klassiker som du kanske vet, Mario och Zelda, otroligt fina serier, men jag tycker du ska köpa PlayStation2, pga spelutubdet .. PlayStation 2 har inte bäst grafik .. Inte bäst DVD, men nåt ini helsike bra spelutubud ! Ta Grand Theft Auto tex, hur bra är inte det egentligen ? Ratchet and Clank, Jak And Daxter, de finns hur många klassiker som helst ! Jag gillar PlayStation 2 därför att de har så fina spel och roliga spel . Det är det viktigaste för mig . Nej Xbox har inte en inbyggd DVD . man måste ju köpa en adapter för att kunna se på DVD . Xboxet klarar att läsa av en DVD men det betyder inte att den har en Inbyggd DVD spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ingen konsol är bättre än ps2 nu i tiden punkt slut lås denna tråd nu för att nu vet ju han att ps2 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 xbox har ju oxå dvd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 PS2 är bättre, den har större utbud av spel och även den goaste handkontrollen. Plus att de flesta spel har gratis online möjlighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg