Hoppa till innehåll

Värt


Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

PS2 har inbyggd DVD det har inte GC eller X-boxen.

Skojar du eller ? X-box har visst inbyggd DVD, det är den som har bäst DVD .

 

X-box har en enormt fin grafik och är mycket bra på kvalitéts sidan . Den har ju fina spel också .. GameCube har ju många klassiker som du kanske vet, Mario och Zelda, otroligt fina serier, men jag tycker du ska köpa PlayStation2, pga spelutubdet .. PlayStation 2 har inte bäst grafik .. Inte bäst DVD, men nåt ini helsike bra spelutubud ! Ta Grand Theft Auto tex, hur bra är inte det egentligen ? Ratchet and Clank, Jak And Daxter, de finns hur många klassiker som helst !

 

Jag gillar PlayStation 2 därför att de har så fina spel och roliga spel . Det är det viktigaste för mig .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Joy @ 11/10-2004 16:15:38)

PS2 har inbyggd DVD det har inte GC eller X-boxen.

Skojar du eller ? X-box har visst inbyggd DVD, det är den som har bäst DVD .

 

X-box har en enormt fin grafik och är mycket bra på kvalitéts sidan . Den har ju fina spel också .. GameCube har ju många klassiker som du kanske vet, Mario och Zelda, otroligt fina serier, men jag tycker du ska köpa PlayStation2, pga spelutubdet .. PlayStation 2 har inte bäst grafik .. Inte bäst DVD, men nåt ini helsike bra spelutubud ! Ta Grand Theft Auto tex, hur bra är inte det egentligen ? Ratchet and Clank, Jak And Daxter, de finns hur många klassiker som helst !

 

Jag gillar PlayStation 2 därför att de har så fina spel och roliga spel . Det är det viktigaste för mig .

Nej Xbox har inte en inbyggd DVD . man måste ju köpa en adapter för att kunna se på DVD . Xboxet klarar att läsa av en DVD men det betyder inte att den har en Inbyggd DVD spelare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...