Gäst RedSnake Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag tror att det finns fusk det finns fusk till alla spel svar:nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 fyfan först var fuska lugn inga snackar om att det finns giga bowser nu kommer alla och säger att han finns men han finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 De finns ju AR fuska till SSBM när man kan låsa upp alla Event Match och man kan få alla gubbar..sen vet ja inge mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) OK,det här har jag redan sagt på GigaBowser tråden.. Jag ska testa koderna på min AR enhet Redigerat 12 Oktober 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 fyfan först var fuska lugn inga snackar om att det finns giga bowser nu kommer alla och säger att han finns men han finns inte. han finns visst det men inte som gubbe! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg