Thunder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Allt hittar du här: How to catch Deoxys Pokemons offeciella hemsida som har skrivit det så det är sant jag har tästat det. Obs. Funkar endast till Fire red och leaf green Redigerat 9 Oktober 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 tack det var jätte snällt av dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby bowser Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 mmmm jätte snält!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Varsågod såg att det var många som ville veta :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Att folk kommit så långt.Men en gång kommer jag också möta honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Problemet är att aurora ticket station inte finns i sverige.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 varför finns inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 den finns i japan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Allt hittar du här: How to catch Deoxys Pokemons offeciella hemsida som har skrivit det så det är sant jag har tästat det. Obs. Funkar endast till Fire red och leaf green har du fångat honom dhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (Michelangelo @ 14/10-2004 19:41:48) Allt hittar du här: How to catch Deoxys Pokemons offeciella hemsida som har skrivit det så det är sant jag har tästat det. Obs. Funkar endast till Fire red och leaf green har du fångat honom dhö jag har men vet inte om han har det ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Men lugn,förmodligen kommer club nintendo anordna en turne för att få alla tickets.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jAG HAR POEMON PÅ DATA OCH JAG KAN INTE KOMMA IN PÅ MYSTERY GIFT EFTERSOM jag inte har det där shippet och jag är tvungen sava på ett annat sätt vet någon hur man kan lösa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg