pokemon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 MMm Bra förklaring Jag e typ också bäst på pokemon spelen i min skola jag har kommit på ett as bra pokemon team som jag använder på alla spelen.. vilket team är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Man får den på ö2 inne i berry forest Hmm...Jag kan inte komma längre upp än där d e ett hus där d e en gubbe som kan lära min Charizard Fire Blast...Kan du förklara lite hur man kommer dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag vet att den är på ö3!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Ön 3???Allså kan ni bestämma er lite?Förresten ska man hitta den som typ att man se en röd Poké boll på marken och klickar på den så hittar man en Pokédex?Eller e d en gubbe som ger en den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 man får den av en gumma i bärry forest ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 måste man ha klarat pkm ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 japp det måste man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 man får den av en gumma i bärry forest ;) Vilken ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (Ratiasu @ 14/10-2004 17:45:51) man får den av en gumma i bärry forest ;) Vilken ön? på ö2 :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ni har helt fel. man får natioaldex av Prof. Oak när man har klarart pokemon ligan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag har klarat pokemon ligan och har över sextio pokemon i min pokedex och har fångat över sextio pokemon men när jag går in på hans lab så kollar han bara på min pokedex och Gary är inte där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag vet inte.Men Shiny har den,så han vet nog,så PM:a honom ni.Berry Forest är på ö 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg