Black Shadow Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vad ska man göra när man fått alla pentandts och fått MS? Ska man till Hyryle Castle? Jag hittar inte Trollkarlen där. (Har varit i Dark World med Moon Pearl men kommer inte bort från Death Montain Crater) :huh: vad ska jag göra? :blink: Snälla hjälp :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowCat Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag vet inte:( Men du som har tagit dom där sakerna, skulle du kunna örklara hur man ska göra i Desert palace? Jag har Big Key, och har öppnat dne stora kistan. Men var är bossen? Och vad ska amn göramed Insekten i flaskan? (Om du har fångat något i Insekts-nätet) :meddum: Stryk "whit" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 har glömt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Desert temple är upp delat i två delar, gå ut i väster och gå upp. Gå till utsidan(på muren) på slottet och slå av blixten med svärdet(gissa vart du ska sen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Det där är väl vägen till Ahgnahim? Jag har klarat honóm ( använde nätet lol) I desert temple så du kolla på kartan. Du ser tre gula pilar. Den som är längst till vänster ska du till. Sen går du ut där. Sen går du åt höger tills du hittar en grotta. Lyft bort stenarna och du kommer in. Efter ett tag kommer du till bossen. Tre maskar. Slå på huvudena med svärdet tills alla är sprängda. Akta dig för stenarna som dom skvätter up. PHEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg