Bullaregott Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 var ifrån får man spelen till xbox om man chippar den?? om man laddar hem dom? hur får man in dom i xbox och spelar man dom? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 På några chipp! Om du lånar ett spel kan du spara den på hårddisken och spela utan CD, så är ett av sätten att skaffa spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Ok! så om jag hyr ett spel ..så kan jag lagra det där? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 nej det går inte då kan du bara spela till där du senast sparat men du chippar med ett x.b.i t chip sen kan man bränna ner spelen på en dvd-r eller dvd-rw skiva sen stopppar man in skivan och sen så spelar du fattar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 hmmm...näää det fattade jag inte...måste man ha dvd-brännare eller? vilka skivor? vilket chip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 du fixar ett x.b.i t chip sätter in det bärnner spel som du vill ha på en dvd-r eler dvd-rw skiva(det står på förpackningen vad det är) men man behöver bara en vanlig brännare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 okey.. så jag kan änvända nero med att bränna då??? okey men jag har hört att man kan hyra spel eller låna och sen bara lägga in dom där på hårddisken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 MEN FÖR f*n. du vet när man går en liten centimeter måste den läsa från skivan så det är helt onödigt att försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 när man går in en centimeter? vaed f*n snackar duom? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) nej det går inte då kan du bara spela till där du senast sparat men du chippar med ett x.b.i t chip sen kan man bränna ner spelen på en dvd-r eller dvd-rw skiva sen stopppar man in skivan och sen så spelar du fattar duBullshit, man kan visst spara den på hårddisk, och göra new game och allt sånt där, det var så min kompis skaffa Fable <_< Redigerat 11 Oktober 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ett spel tar vell runt 3 gb eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 osmart att snacka chipp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg