Gäst data-typen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det finns ett program som likar phtoshop och är gratis. det är 20/20 det är lite krånligare men jag klarar min i alla fall bra med det här laddar du ner detHÄR! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Verkar inte trovärdigt.. Inte bättre än PS iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Räknas inte den här tråden som reklam? :huh: <host> Regelbrott <host> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 :huh: eeehrm.... detta e väl regelbrott..... jaja, hursomhelst så e jag ny här och jag har fixxat värsta snygga bilden att ha som avatar, men det funkar inte, den säger att den inte kan använda sånna filer. :angry: väldigt jobbit. kan man få ett litet tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vda har detta med gratis photoshop att göra? När det är ett annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Men lol det finns på http://www.download.com <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) eeehrm.... detta e väl regelbrott..... jaja, hursomhelst så e jag ny här och jag har fixxat värsta snygga bilden att ha som avatar, men det funkar inte, den säger att den inte kan använda sånna filer. väldigt jobbit. kan man få ett litet tips?? om du gör bilden på photoshop så ska du ta spara som sen under vad det står vad bilden ska heta så finns det en grej man kan tryck på så att det kommer in massa konstiga bokstäver.. där ska du välja Jpeg sen ska du spara sen kan du ladda up den som avatar Redigerat 11 Oktober 2004 av senig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Inte visste jag att man kunde få gratis photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 åh... jag hade visst glömt den regeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 eeehrm.... detta e väl regelbrott..... jaja, hursomhelst så e jag ny här och jag har fixxat värsta snygga bilden att ha som avatar, men det funkar inte, den säger att den inte kan använda sånna filer. väldigt jobbit. kan man få ett litet tips?? om du gör bilden på photoshop så ska du ta spara som sen under vad det står vad bilden ska heta så finns det en grej man kan tryck på så att det kommer in massa konstiga bokstäver.. där ska du välja Jpeg sen ska du spara sen kan du ladda up den som avatar och om bilden är enkel tar du gifisället för jpg kan du också använda png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Gratis photoshop... Det e säkert bara en test ver av något nytt program.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.