Hoppa till innehåll

Gratis Phtoshop

Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

:huh: eeehrm.... detta e väl regelbrott.....

jaja, hursomhelst så e jag ny här och jag har fixxat värsta snygga bilden att ha som avatar, men det funkar inte, den säger att den inte kan använda sånna filer.

:angry: väldigt jobbit.

kan man få ett litet tips??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eeehrm.... detta e väl regelbrott.....

jaja, hursomhelst så e jag ny här och jag har fixxat värsta snygga bilden att ha som avatar, men det funkar inte, den säger att den inte kan använda sånna filer.

väldigt jobbit.

om du gör bilden på photoshop så ska du ta spara som sen under vad det står vad bilden ska heta så finns det en grej man kan tryck på så att det kommer in massa konstiga bokstäver.. där ska du välja Jpeg sen ska du spara sen kan du ladda up den som avatar

Redigerat av senig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen
eeehrm.... detta e väl regelbrott.....

väldigt jobbit.

om du gör bilden på photoshop så ska du ta spara som sen under vad det står vad bilden ska heta så finns det en grej man kan tryck på så att det kommer in massa konstiga bokstäver.. där ska du välja Jpeg sen ska du spara sen kan du ladda up den som avatar

och om bilden är enkel tar du gif

isället för jpg kan du också använda png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...