Alex_best Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 mm men min farsa är lite URTIDEN så han vill höra om Datorn är bra eller inte från nån han känner så det går seg om jag ska få en ny! <_< MEN jag hoppas jag får en ny nån gång! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Tack, den ser bra ut den där länken till dator. Men min farsan som "köper" dator litar inte på ihop plockade datorer <_< men det var bra fram taget! :D hum min farsa med (Fast igentligen är det jag som inte litar på dom så jag bygger ihop dom själv) men köp ett bra grafik kort men INGEN DATA FRÅN DELL min syster köpte en där den sög som F** köp från komplett.se lr :angry: :angry: datorbutiken.com dom e faktiskt ganska billiga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ska man ha en FET speldata så ska man ha en från alienware.com. där snackar vi speldata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 dell är definitift inte bra än av deras nyaste har 200 mhz! bara! :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ska man ha en FET speldata så ska man ha en från alienware.com. där snackar vi speldata defentift, men dom kostar också, en polare har en, runt 40 000 kostade datorn, men den är ju lugnt värd det, annars för 14 tusen så kan du gå in på www.jmedata.com och sedan checka vidare på sakerna. - bild på alienware - http://prudhoe.codeword.com/mnpctech/Alienware.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.