Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Tomas: Både dina bilder är skitsnygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Tack tack!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag och en kompis gjorde en skit snygg kanpp bild fast vi glömde att spara den så att jag kommer att göra om den så fort jag kommer hem och då får ni se hur den blev :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/eldtext.gif Min första bild med eldtext! snygg men den var lite svår att läsa(eldtexten asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 7.0 är nyare och bättre. jag råka ladda ner 7.0.1 vad e det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag har 3ds max 6 fast det har typ kraschat av nåt virus, så nu kan jag ionte använda det :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 nu har jag photoshop men fattar inte ett skit jag lyckades bara ta fram ett A4 papper sen fattar jag 0,00 procent! :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 nu har jag photoshop men fattar inte ett skit jag lyckades bara ta fram ett A4 papper sen fattar jag 0,00 procent! :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: så synd. prova att trycka lite på knapparna längst till vänster imitten och tryck på "filter" för att få till lite effekter... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 robinnydestedt, Är du säker på att det är Photoshop och inte PageMaker som du pratade om i en annan PS-tråd? För det brukar ju inte vara ett A4-format som man börjar med... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Fattar inget kan inte få fin text och när jag ladda ner 7.0 så fick jag 7.0.1 förför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 7.0.1 är ju bättre än 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Om man ska köpa det här programet vad kostar det då jag har hört att det ska vara ganska dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.