Paradox Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Tack tack :D !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 är det svårt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Näääää inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/bildjaggjort.jpg Bild jag gjorde på några sekunder. Är inte så jätteduktig på Photoshop. Men det duger väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/grej.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag har photoshop 6.0 men typ fattar ingenting hur man gör såna bilder!? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Men det jag undrar e ju hur man gör såna coola bilder :!: :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Använd fatasin och filter (tryck bara på nått he det funkar :P ), eller kolla på någon tutorials typ good-tutorials! Tips använd dom tills ni är bra på photoshop!!!!!!!!! Komm igen nu ladda upp bilder!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja har just fixat en tryout version av photoshop 7.0 kan någon PM:a mig och hjälpa mig lite Fast jag har inte laddat ner den klart än ca 20% kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag har inte ens Photoshop!! sÅ någon som vet något bra sett att göra bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 var laddar man ner den? asså programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 kanske ska köppa de isåfall vilken version ska man? e de svårt? och e de värt å köppa.. :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.