FireFly Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Tack! Ska kolla nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Snygg bild 100% av mig komentera Tryck här för att komma till bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 (redigerat) Denna da http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/gg.jpg Den tog bara 5min att göra. Redigerat 12 Februari 2004 av tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Snygg bild 100% av mig komentera Tryck här för att komma till bilden. Din bild var mycket snygg tycker jag den borde du ha som avatar det är bara det att du ska ditt namn där istället för Fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Vad är photoshop för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ett bildbehandlingsprogram som du kan ladda ner en 30-dagars version av på downloads.com om du söker på Photoshop och väljer det första alternativet! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ett bildbehandlingsprogram som du kan ladda ner en 30-dagars version av på downloads.com om du söker på Photoshop och väljer det första alternativet! :wink: Jag tror jag ska ladda hem d då för d verkar bra om man kollar på d som använder d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jak, gillar du mina bilder! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jak, gillar du mina bilder! :D Jo d var ganska fräsha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Tack, jag kan tillägga att det tar ganska lång tid att ladda hem! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Tack, jag kan tillägga att det tar ganska lång tid att ladda hem! :wink: Även om man har bredband? Använder du det programet jag menar har du laddat hem d därifrån eller har du köpt d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Snygg bild 100% av mig komentera Tryck här för att komma till bilden. Din bild var mycket snygg tycker jag den borde du ha som avatar det är bara det att du ska ditt namn där istället för Fusk Tack!!! Har uppdaterat bilden(en liten uppdatering) den har samma adderes som först. Det tog typ en timma att göra den :shock:. Men jag måste säga att bakrunden var först en öken som jag ändra :roll:. Jag gode bilden från en tutorial sida: http://www.photoshopcafe.com/tutorials/bac...backgrounds.htm så får vi se om någon annan klarar det :wink: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.