Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Snygg bild 100% av mig komentera Tryck här för att komma till bilden. Din bild var mycket snygg tycker jag den borde du ha som avatar det är bara det att du ska ditt namn där istället för Fusk Tack!!! Har uppdaterat bilden(en liten uppdatering) den har samma adderes som först. Det tog typ en timma att göra den :shock:. Men jag måste säga att bakrunden var först en öken som jag ändra :roll:. Jag gode bilden från en tutorial sida: http://www.photoshopcafe.com/tutorials/bac...backgrounds.htm så får vi se om någon annan klarar det :wink: . Men jag tycker iaf att bilden var snygg har du gjort den photoshop eller? det verkar vara många som använder photoshop om man kollar på alla avatars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Tack, jag kan tillägga att det tar ganska lång tid att ladda hem! :wink: Även om man har bredband? Använder du det programet jag menar har du laddat hem d därifrån eller har du köpt d? Ja, jag laddade ner det där och har bredband, men såå farligt är det inte. Prova att ladda ner och kolla hur det går! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag har redan börjat att ladda hem d och d e ca 50 min kvar och jag haft d igång i ca 1 min eller någe sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Är det okej för dig, du kan ju avbryta när du vill... (Lita aldrig på windows tid, kolla hellre på %:en!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Är det okej för dig, du kan ju avbryta när du vill... (Lita aldrig på windows tid, kolla hellre på %:en!) Varför inte det bror ju på hur mycket kb per sek(det brukar över 100 på mig). Över till ämnett....."över" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ja, men tiden har gått uppåt för mig, det ska ju gå neråt! :( Aja, ska över till ämnet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Hur gör ni bilderna ni gör för jag har precis fått hem photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kollar på turotuials, du kan hitta sidor med sådana i tråden här! Och exprimetera lite själv när man lärt sig vad dom olika sakerna gör genom olika Turotuials! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det som finns till höger om man vill ta bort layer och allt det ni vet jag råkade trycka bort det, men hur får jag tillbaka det för det har jag ingen aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 tryck på Edit>Step backward (Alt+Ctrl+Z) då spolar du tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/KlotterOken.jpg Inte så mycket, men det kan vara lite kul... Läs, och berätta hur långt du orkar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/on.gif Skulle göra nåt sydamerikanskt. Det blev så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.