Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Men tryck på länken jag visade dig! http://www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Photoshop nedladdningen tycker jag bara borde funka en gång. Man kan ju alltid köpa. ;) Kostar dock rätt mycket. Jag fick med min digitalkamera. 6.0 men ändå. Det är bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 har inte photoshop :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag har CS men fick det gratis... Men du Ps2_boy? Känner du ingen som har Photoshop... Då kan du ju få det av han/henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 finns det ingenstans där man kan ladda ner gratis rowyn?... skulle vilja ha det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Här är en jag gjorde:http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/mate.jpg Är inte så bra på photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Texten var snygg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Kan nån ge mig tips hur man gör snygga texter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 finns det ingenstans där man kan ladda ner gratis rowyn?... skulle vilja ha det . Nej jag ve tinte fullversionen men demot kan man ladda ner men det är ju bara 30 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Kan nån ge mig tips hur man gör snygga texter? Stroke, wind... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Kan nån ge mig tips hur man gör snygga texter? Du kan ju testa att formatera datorn. Det brukar funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.